Denne podcast skal få dig op af stolen…
Hvis du orker det, så er der en ret spændende artikel om hvorfor svartider er meget vigtige. Du finder den originale artikel her – på engelsk.
Nå – du kan også læse Leon Birdis egen artikel – på dansk lige her
Uanset hvad, så er vort budskab, at du skal være på stikkerne når kunderne mailer, chatter eller ringer.
Vi oplever ofte meget lange svartider, når potentielle kunder henvender sig til forhandlere. Og vi ved, at lange svartider giver færre kunder. Ikke fordi kunderne altid opgiver – men fordi mange af dem når at kontakte en konkurrent – og så er der fare for at du mister ordren.
I vor podcast her,kan du høre mere om hvor enkelt det er – og om hvorfor du ikke må parkere en henvendelse.
Du kan høre om hvorfor du skal svare nu.
Du kan høre hvordan kundernes forventninger til svartider har udviklet sig.
Du kan høre om “wow-effekten” ved korte svartider
Du kan få vores bud på, hvorfor lynhurtige svar ikke betyder at du skal kaste alt hvad du har i hænderne…
Lyt med – og del gerne med dine kolleger 🙂