Kunderejsen er dit værktøj til mere salg.

I denne podcast taler vi om kunderejsen. Det er den proces der sker fra kunden tænker “ny bil” til han sidder i den på vej hjem fra forhandleren.

Kunderejsen er vigtig at kende til – og den er vigtig at tage stilling til. Du ved godt hvad du skal gøre – men har du egentlig 100% kontrol over de mange, små kontaktpunkter du har med din kunde?

Er du helt i stand til at imponere kunden gennem hele processen? Eller får kunde lov at fokusere på pris i stedet for udbytte og oplevelse?

I podcasten kan du bla. høre om:

  • Kunderejsen som salgsbooster
  • Hvad de andre gør forkert
  • Hvorfor opfølgning gør dig rigere
  • Hvor lidt der skal til for at være bedre end de andre bilsælgere

Glæd dig til at få et par venlige sælgertæv – og tænk over hvorfor der altid er en der sælger mest…

Kom op i gear - allerede i dag!

Kom op i gear - allerede i dag!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få viden, værktøjer, trends og tricks der hjælper dit salg op i gear. Nul spam. Kun emails om salg og kundeservice

Tak for din tilmelding. Vi glæder os til at sende dig salgsrelaterede emails.