Sælg med service

Diplomkursus for bilbranchen // Modul 4

• Skab stærk og sammenhængende service
• Hold fokus på tværs af afdelingerne
• Kom langt med ganske enkle tiltag

Service fra A til Z. Optimal behandling ved alle touchpoints. Sådan skaber du og dine kolleger en perfekt kunderejse. Men hånden på hjertet: Halter det lidt i hverdagen? Så er den gode nyhed, at man kan komme langt med en række enkle, overskuelige tiltag.

Hvorfor skal du deltage?
Du skal deltage, fordi du vil give dine kunder en gennemført oplevelse hver gang. Du ved, at kun den vellykkede kunderejse får kunden til aktivt at vælge din forretning gang på gang. Og nu er du motiveret til at skabe salg gennem sammenhængende service, hvor alle bidrager til at skabe kundeloyalitet og mersalg.

Hvad indeholder kurset?
• Identifikation af primære touchpoints
• Involvering på tværs af alle afdelinger
• Udvikling af service med sammenhæng
• De mest relevante servicetiltag for jer
• Fastholdelse af service ved travlhed
• Konkrete tiltag – hvad sker der nu?

Hvordan og hvor foregår det?
‘Sælg med service’ er udviklet specielt til bilbranchen og gennemføres med en blanding af oplæg, kundecases og praktiske øvelser. Bemærk: Selv om sælgeren er første station på kunderejsen, kan netop dette kursus med fordel bruges på tværs af alle afdelinger. Service er en sag for hele forretningen.

 

Sted: SUCCES.dk, Lyskær 7, 2730 Herlev
Mødested: Power Racing Gokart Center
Tid:

Onsdag den 15.maj 2019 kl. 08.30 til kl. 17.00

Pris: Pris: 3.475 kr. ekskl. moms, inkl. forplejning og frokost
4-trins program for en bedre bundlinje
Diplomkurserne supplerer bilbranchens mærkekurser ved at fokusere på salg i stedet for teknik og udstyr.

Modulerne kan tages enkeltvis og i vilkårlig rækkefølge.

Kom op i gear - allerede i dag!

Kom op i gear - allerede i dag!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få viden, værktøjer, trends og tricks der hjælper dit salg op i gear. Nul spam. Kun emails om salg og kundeservice

Tak for din tilmelding. Vi glæder os til at sende dig salgsrelaterede emails.